czwartek, 29 września 2011

Zoom on/ Zbliżenie

Karygodna rzecz się stała, otóż wczoraj nie zamieściłam zdjęcia skupiającego się na detalach zdobiących mą dumną pierś, także naprawiam swój błąd. Podoba mi się, że cekiny na tym topie są takie... niecekinowato blade i stanowią bardzo dyskretną ozdobę. Sam wisiorek też skromny, ale przyjechał do mnie aż z Brazylii i oczywiście ma dużą wartość sentymentalną.
Yesterday I forgot to include the picture of the neck details, so today I'm correcting my mistake. The sequins may be pale, but I like the fact they don't stab eyes. The pendant's simple as well, but it's a souvenir from Brazil so precious to me.

3 komentarze:

  1. Podoba mi się ten top;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wykończenie topu, subtelne ale eleganckie, a wisiorek piękny, też mam takie małe perełki, które otrzymałam w prezencie od bliskich mi osób, może cena ich niewielka za to wartość sentymentalna z niczym nieporównywalna

    OdpowiedzUsuń