piątek, 9 grudnia 2011

Bits and pieces / Mikołajkowe skrawki


Na blogach wysyp postów Mikołajkowych, a ja w ten dzień biegałam w poszukiwaniu nowego monitora i na post zabrakło mi już sił. Dziś więc ten zaległy, a jednocześnie „skrawkowy”.


Czekamy na śnieg.  /  Waiting for snow

Mikołaj przysłał mi prezent już jakiś miesiąc temu, ale na kopercie nie było stempla z Laponii tylko… Wrocławia. Swojskiemu Mikołajowi bardzo dziękuję!  / A little gift from Santa to me

Broszkę sama sobie sprezentowałam / A little gift from me to me

W następnym roku będę bardziej wymagająca względem Mikołaja… / And the next year I’m expecting a really huge present from Santa

1 komentarz:

  1. no tak! poziom trzeba równać do góry :D
    za rok wywrzemy większy nacisk na czerwonego grubego ;-)

    OdpowiedzUsuń