czwartek, 15 grudnia 2011

I dream and I sigh / Marzę i wzdycham

Niedawno mąż wyrządził mi wielką krzywdę... Pokazał mi stronę Fossil'a, żeby zapytać o ewentualny prezent w postaci biżuterii dla swojej żony. Obejrzałam te cudeńka, ale wiedziałam, że żonie nie spodoba się cena bądź co bądź metalowych ozdób, dlatego odwiodłam męża od tego pomysłu. Za to sama przejrzałam znaczną część strony i poległam przy lookbook'u. Marzę po nocach i nie śpię. Nie powinieneś był mi tego pokazywać! 

Not so long time ago my husband hurt me so much... He showed me Fossil to ask about some pieces of jewellery as a Christmas gift for me. I liked all of it but the prices seemed too high, so i told him not to buy anything. I couldn't resist browsing the site and I fell in love with the lookbook. Now I'm dreaming about all the clothes and cannot sleep! You shouldn't have showed me this!





4 komentarze:

  1. Cudny lookbook,ja tez wzdycham od tej chwili, wszystko jest wprost piekne!

    OdpowiedzUsuń
  2. straszny ten mąż!

    ja mam coś takiego z http://www.motivi.com/
    - w sensie COŚ- że się napatrzeć nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  3. powzdycham razem z Tobą ;)

    a przy okazji życzę dla Ciebie i Twoich bliskich pełnych magii świątecznych dni, radości, miłości, niewyczerpanych pokładów szczęścia i pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń