niedziela, 17 sierpnia 2014

Szaro / Grey

Co prawda dzięki tym deszczom i przebłyskom słońca obserwujemy ostatnio codziennie tęczę, ale kolorowo nie jest. Znacie takie doły, co to łapią z niczego i znienacka? Mnie taki dorwał. Niby wszystko ok, ale jakaś zmora mnie dusi.
 A zdjęcia jeszcze sprzed naszych górskich wojaży.

We've got a mix of rain and sunshine and we watch at least one rainbow everyday. Unfortunately, they don't make my life colourful. I'm feeling quite miserable lately and the worst thing is I don't know why.
The pictures had been taken before we went to the mountains.





11 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka , choć ma
    Dziwna długość ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy ją kupiłam, miała jeszcze dziwniejszą długość, niby maksi a jednak na mojej sylwetce przykrótkawa. Podciągnęłam ją na pasku jeszcze wyżej, taki eksperyment. Ale możliwe, że skrócę za kolano.

      Usuń
  2. Lubie Twoja odwage nonszalancji w laczeniu ciuchow, tak "po Twojemu". Suknia swietna, dlugosc nielatwa, a Ty do tego jeszcze ubralas botki, no i ... to mi sie podoba!!!!
    Ja tez lapie czesto takie "doly" ot tak, nibybezpowodu...
    Buziaki i poprawy nastroju zycze!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, tylko Ty mnie pochwaliłaś za eksperymenty, a większość kobiet zna dwie długości - maksi albo mini!

      Usuń
  3. Sukienka fajna:)))lepszego nastroju życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam takie doły aż za dobrze! Jedyny sposób, który na mnie działa to wprawić się w ruch. Zacząć malować, gotować nietypowe i pyszne rzeczy, nadać wszystkiemu rozpędu, ale w przyjemny sposób. Może i u Ciebie by się sprawdził?
    Ładna jest ta sukienka i kwiatek i buty też. Właśnie takie obuwie przydałoby mi się na piątkowy wyjazd;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie gotowanie, tylko nie gotowanie! Mogę jeść :-) I właśnie to robię. Nutella - mniam!

      Usuń
  5. Obetnij tę kieckę to Ci zaraz doły przejdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieładnie, koleżanko, nie czytacie ze zrozumieniem ;-) Zdjęcia są "sprzed doła", więc kiecka nie ma nic do rzeczy.

      Usuń
  6. Na Tobie długość wygląda oki, a fason na takiej smukłej figurze, fiu, fiu... Doły... Wolę nie wypowiadać się na ten temat :(
    Dużo sił i wszystkiego dobrego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny szaraczek... a wiesz, że i mnie ostatnio dopadł taki dół... nagle i niespodziewanie... jakoś tak niefajnie mi jest...

    OdpowiedzUsuń