środa, 2 września 2015

Polecam - filmy z Saoirse Ronan



wallpaperfacts.com
 Właśnie oglądam sobie powtórnie jeden z nich, dobrze że mam za sobą potworny smutek pierwszego oglądania. Ledwie film się zaczyna, a już ma się wrażenie, że się skończył i powstaje pytanie - po co ja dalej oglądam? Studium nadziei, bólu po stracie ukochanej osoby, niedowierzania, oddalenia. Człowiek patrzy i myśli, że to nie może być pozytywna historia. Warto dooglądać do końca, chociaż trochę mi przeszkadzają wtrącenia zbyt dużej ilości wyimaginowanych scen z życia... pozagrobowego? Bywają też momenty, z których po prostu trzeba się uśmiać.

'Nostalgia anioła' - do obejrzenia tutaj. Dobra obsada - Rachel Weisz, Susan Sarandon, Mark Wahlberg

Wcześniej widziałam tę eteryczną buzię u boku Keiry Knightley w filmie "Pokuta" (melodramat). Gra jej małą siostrę z wielką wyobraźnią, która to przyczynia się do nieszczęścia ich obu. Raniąc siostrę mała Briony postanawia ukarać się za to, a kara trwa latami. W tym filmie uwielbiam patrzeć na stroje, a już zwłaszcza na tę sławną sukienkę - najlepszy kostium filmowy wszech czasów według niektórych:

pamrzwenevergooutofstyle
A ostatnio widziałam też "Niepokonanych" ('The way back') gdzie Saiorse gra... Polkę - Irenę, którą spotyka grupa uciekinierów z sowieckiego gułagu.
Wszystkie trzy filmy  na wysokim poziomie, a gra aktorska tej małej wschodzącej gwiazdy naprawdę zasługuje na uwagę.

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie! Już wiem co obejrzę w najbliższym czasie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto wiedzieć. Lubie takie pokręcone filmy jak Pokuta:)
    Ta suknia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń