sobota, 12 września 2015

Trzy (tanie) rzeczy dla domu III

Jak jesień - to wrzosy, ale te tradycyjne trochę mnie już nudzą. Wypatrzyłam dziś takie fioletowo-żółto-zielone, ale nie do końca widać ich urok, chociaż podkręciłam kolor zdjęć:
Bricomarche - 2,85zł za sztukę


Niedawno kupiłam sobie inny emaliowany garnuszek, ale ten tak mi się podobał, że nie mogłam mu się oprzeć. Kolorystycznie pasuje idealnie do mojej kuchni:
lokalny sklep - 16zł


Chwyciłam tę oldskulową bawełnianą poszewkę niewiele myśląc - teraz zastanawiam się, do czego mi pasuje, ale podoba mi się niezmiennie:
Biedronka - 9,99zł


12 komentarzy:

  1. Super zakupy,ja właśnie muszę się wybrać po wrzos:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrzosy są po prostu przepiękne! Za tydzień przeprowadzamy się z chłopakiem na studia i w swoim nowym mieszkanku muszę je mieć! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię twoje wnętrzarskie wpisy ;-)

    czasem czegoś zazdroszczę, zaraz pobiegłabym kupić podobny gadżet, na szczęscie od razu mi się przypomina, że to ja ścieram kurze ;-) i wygrywa leniwiec.

    aczkolwiek ostatnio kupiłam raz podobne szklane butelki z ceramicznym korkiem- do trzymania w nich suchych rzeczy ( kasza, ryż) w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa, widziałam te poszewki w biedronce, ale tak jakoś, generalnie nie jestem fanką poduszek.
    - za to- zaopatrzyłam się w taki ładny bambusowy pojemnik na herbatę.
    rozważam też tę drewnianą suszarkę do naczyń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tylko pojemniki na herbatę widziałam, wszystko inne zniknęło. Na szczęście nie czułam pociągu do tych bambusowych rzeczy.
      Wnętrzarskie wpisy, powiadasz? :-)

      Usuń
    2. no my już mamy taką fajną drewnianą tace z rozkładanymi nóżkami,
      do szczęścia brakowało nam gustownego pojemnika na herbatę.

      a butelki były na wyprzedaży w empiku, nie oparłam się pokusie ;-)

      Usuń
  5. Śliczne wrzosy!!! Mam do nich słabość...i do malutkich garnuszków, dzbanuszków...:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Może ten kolor zależy od monitora, na moim Twoje wrzosy wyglądają cudnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Garnuszek słodki, wrzosy przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko wpadam, ale jak już się przysiąde, to "hurtem", z kubkiem kawy, z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń